:) :O :( :/ :S :P <333

Hellu alla sötnowsar <333 assow hela min dag e typ förstörd, först så sover jag t  typ ett, å medans jag ringer så ringer Mickiehh ( http://longandblond.blogg.se) till mej å väcker mej, å istället för att säga att jag ska komma så säger hon att hon har blibit magsjuk ! ;( Krya Mickiehh! <333 Vi hade planerat hela dan typ å sen så blir allt fel! ;( Aja orkar nt hålla på å skriva om deh här i bloggen <333 Pöss pö er <3333



Här kmr mina top 10 låtar just nu <33
1:Big Brother=fest i hela huset
2:Selena Gomez = who says
3:Justin Bieber = never say never
4:Daniel Adams Ray=Gubben i lådan
5:Miley Curys = girl just wanna have fun
6:Pitbull:give me everything
7:Mohombi:Coconut tree
8:Bruno Mars : Talking to the moon
9:Highwon = Från hjärtat
10:Oskar Lindros / Daniel adams ray = mister cool

XoXo:Sannz<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0