Ooops!

Heej alla bloggläsare som fortfarande läser min blogg, ni kanske har tröttnat på min blogg eftersom att jag skriver typ max 1 inlägg i veckan men det är för att jag har varit hos pappa en månad och han har inget internet så... men jag tror att det ska bli bättre nu iaf :D <333 Asso jag vill verklgen ha eget rum hos mamma ! Jag och min lillesyrra delar och det är jag som får städa när hon har ner saker ! Jag har sagt till mamma att jag vill ha en vägg mitt i rummet så man får som två rum men hon ba vi får se ! det har hon sagt i typ 2 år ... så när jag somnat och vaknat igen (det är ju natt...) så tänkte jag typ rensa mitt rum och ta upp min kartong från källaren :D Aja nu blev det långt, sry kan nt lägga in bilder idag för tjyvlånar brorsans data medan han sover :P Pöss pö er iaf ! <333


XoXo:Sannnz<333

PS: typ 8 inlägg kvar tills video :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0