svar på kommentar om hiss å diss!<3

kommentar:En anorektiker är inget man bestämmer att man ska va , de e en sjukdom som när du blir kräksjuk! dissa nt sånt....

Svar: Du har tagit det helt fel, jag dissade anorexia för att man mår inte bra, tänk alla stackars människor som måste lida, jag dissade det inte för att det var äckligt lr något, bara att ifall tillexempel jag hade anorexia så skulle jag må för dåligt föra att leva ! Förlåt om du tog det fel...

Hoppasdu förstog vad jag menade nu...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kmr en bild som jag hittade på min syrras data :p <33333



Härligtr att något iallafall kommenterade :) Tack fast än du tog det fel ... Puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0