ÄÄÄÄNTLIGEN<333

Heej alla sötnosar, sry för dålig uppdateringg men jag e sjuk så har sovit typ hela dagarna men... Äntligen har min syster bebis kommit:D En kille och han ska heta Alfons, men vi får se hur det blir med namnet eftersom att Alfons betyder hallick på danske :S Jag har inte sett bebisen ännu eftersom att hon bor i kalmar men hon ska komma till sommaren med hennes kille, hennes hund och hennes bebis<33 Aja men ja vet att min blogg har blivit skittråki ( iaf jämfört med hur den var förut...) men min kamera har inga batteri och ja hittar nt laddaren men min brorsa har en sån laddare hemma så han ska väl ta hit den nån da:D Jusste ja måste ba berätta en grej... Min brorsa jobbar som svetsare och imorgon (som alltså e idag) ska han svetsa på gröna lund :D De e faktist najs eftersom att han har bara svetsat i några månader och har gått på kurs sen ba får haan jobb precis efter kursen, han e faktist skit duktig på att svetsa :) Ojj nu blev de mkt texta men ja ska fixa bilder så fort som möjligt LOVAR :D Puss på er<333

XoXo: Sannz<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0