^.^

Heej alla sötnosar, jag tänkte ba göra ett litet snabbt inlägg för jag e as trött men kan ite sova :/ Men´de får bli som det blir XD Jag vet att jag har lovat fler bilder o några videoinlägg men min brorsa har fortfarande inte fixat någon laddare till kameran men ja ska skälla på ha lite höhö ;D Annars får det väl bli bilder o videos från Iphonen istället ;P Men jag sa ju att jag skulle till sergels på lörda men vi sköt upp de tills på sönda för att Millan ska tävla (hon rider ;P) Och Lollo kunde inte för hon skulle dansa på lördan o va men ngn annat på söndan tydligen (DISS) nej ja skojja ba Lollo <33 Men Jessi skulle tjata på sin mamma o Emma skulle typ oxå det, gå in på Emmas blogg

http://emmaslivitext.blogg.se

Aja men jag ska kolla efter några roliga bilder bilder som ja kan lägga upp nue<33 Puss på er <333


XoXo: Sannz<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0