HÅLLER PÅ ATT FÖRLORA MIN BÄSTA VÄN:`(

Heej alla sötnowsar, Jag skulle ba säga att ja håller på att förlora min bästa vän, Hon heter Louise o ja fråga efter en tjejs nr, ja skriver alla sms här nere...


Jag: Kan jag få ****** nr?

Hon: Vrf?

Jag: Ska ba säga en sak t henne.

Hon:jag kan ba ge ut om du säger va du ska säga t henne först,villlikson veta innan ja ger ut ngn annans nr.

Jag:Vrf ska du veta de?

Hon:För jag vill nt att du ska säga ngt taskigt.

Jag: Men det ska jag nt, jag e nt sån.

Hon:Okej men säg då.

Jag:Men det anår väl nt dej :P

Hon:Nej men om det nt är ngt spess så skit it!

Jag: Men skit it då!

Hon: Haha fan va sur du blev då! Temperamento

Jag: Men shiit asså

Hon: Fjortis (dAmpa inte)

Jag: Asså kan du lägga av?! du lovade att aldrig säga så mer!

Hon:Men Sanna gud du har kallat mig fjortis du kan jue fan nt ha kul me dej ssj utan att bråka elr tycka ja e dum!Men men... Lägg ner om du e så jävla sur

Jag:Ja e nt sur blir ba så lack att du ska läggarejj i va ja ska säga t *****

Hon:Haha normalt? du fattar väl att ja nt ger ut nummer t ngn som ***** nt ens brukar va med! Va fans ska du säga till ***** liksomm men jaja skiter i de här nue fett löjligt ju!

Jag:Asså ja vill nt bråka men om du vill så har ja väl inget att säga till om elr?

Hon:Asså Sanna de va du som blev sur för ja kallade dig fjortis på skojj och att du nt fick ****** nr! Men ärligt jag skiter i det här nu!!!

Jag: Jag e nt sur för att ja nt fick ****** nr, o du lovade att nt säga så t mejj mer! snacka om att nt hålla sitt löfte

Hon: Men är du seriös?!

Jag: Ja

Hon:Orkar nt bråka okey!? Antar att vi inte ska va imorn:(

Hon:Snacka om temperament vetu hur jävla många gånger jag har blivitkallad de? Okej fööörlåt Sanna det ska äldrig hända igen. jag e jävulen! DET.ÄR.OKEJ.NUmen shitt ja kallade di fjortis men men... Får väl va med Millan dåra!

Jag: Asså orka hållapå så Lollo, de e fanomoget sry vill nt va elak men

Hon:Omoget? Asså dreev! inte för att  vara taskig sj men det DÄR var såomoget men du är väl nt som Millan att garva åt ssånt men ja jag skiter it nu svara nt om du nt vill ha brååk!

Jag: Men de e jue du som bråkar, de va kanske onödigt att vbli så där sur men det e fan mer omoget att säga fjortis!

Hon: Ja men ja blir nt sur för en löjlig kommentar dåda!<3 men nu så slutr ja skriva <3

Jag: ...


____________________________________________________________________________________________



Vad ska jag göra??? Vill nt förlora henne men det känns som om vi växer ifrån varran :`( Lollo om du ser de här så vill ja ba att du ska veta att jag älskar dejj och kmr alltid göra det! När du brja i min klass var ja den första som fick lära känna dig, De var på bilden i typ 4: an, Du kom in och då sa fröken att du skulle sitta brevid mejj och då började du rita, Jag sa " Vad fint du ritar" Du sa " Tack, du me" Sedan bara blev vi helt enkelt bästisar, men men. Bästisförhållande kanske bara håller 2-3 år :`(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0