Kan nt sova så gör ett inlägg<333

Heej alla bloggläsare, nu e klockan 05:48 och jag har inte sovit en blund inatt:S Måste fan kolla varför jag har svårt att sova varje natt och innan jullovet började så hade jag också sånna här problem och då på morgonen var man för trött för att gå t skolan :( Man missar en hel del om man inte går i skolan, i genomsnitt så har jag väl issat halva terminen av skolan... Så mitt råd till er är att stanna i skolan, gå gymnasie och gör så gått ifrån er som möjligt ävem om era kompisar skolar  och sånt, låt det inte gå ut över eran framtid!Aja nu ska jag väl försöka hitta lite bilder på facebook o google att lägga ut så PussPuss...




Love: Sannz<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0