NGN SOM KAN HJÄLPA MEJ!?!?!?!?!?!?

Heej alla sötnowsar, ÄNTLIGEN FREEDA!!! Allt e väll bra förutom att ja måste plugga till prov o göra läxor hela helgen :( Och e de någon (som ja känner som läser min blogg) som kan hjälpa mig att sätta in en ny header/bloggdesign på min blogg??? Jag har redan gjort den men ja vet inte hur man sätter in den så om ngn som känner mig kan höra av sig så skickar ja designen via mejl och lösenordet o emailen samtidigt. Nog om det! Ja dom här kommande två veckorna har jag typ 5 prov :( Aja det va väll allt... Jusste, asså ni måste börja kommentera, de e skittråkit att skriva om man inte får kommentarer! Så kommentera och kom kanske med lite tips<333 Puss på er<3333


XoXo/Sannz<333

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan sätta in den

2011-01-29 @ 12:27:31
URL: http://flimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0