Måste sova :( .... <3333 och lite his å diss :P <333

Heej alla läsare, jag måste typ sova för ska upp tidigt imorn eftersom att jag ska praoa ( kolla shemat...) Men jag e nt  trött för jag råkade typ ehhm... somna uhh .... när jag ehhhm... kolla på tv. :S Aja , men vi hörs väl imorgon på morgonen eller efter jobbet :PNu kmr lite hiss å diss :P <333




tar bort nagellacket supersnabbt!


Jag älskar verkligen make up store! Och jag älskar detta läppstift! Färgen på läppstiftet heter baby :D


Nu på sommaren vill jag inte använda så mkt smink så jag använder bara mineralpuder och mascara, jag har make up store mineralpuder men jag vill och ska köpa id get started senare när jag har pengar till det :D



KÖP DEN INTE!
Andvänd för guds skull INTE h&m s foundation! denna blir du rosa av sen finns det en till som du bli orange av !


Anorexia: jag dissar verkligen anorexia! man  är bara smal och mår dåligt. alla ni som bantar (tex läser kissies blogg)tycker jag ska sluta med det för tror ni att dom som har denna sjukdom vill vara smala?


hahahaha jah venne vrf jag tog detta , kom nt på ngt å det går på tv n XD

PPÖSS PÖ ERRRR! <33333

Kommentarer
Postat av: Emma

Sanna du dissade min foundation !! Fy på dig! Hahaha!

2011-06-07 @ 22:11:06
URL: http://emmaswag.blogg.se/
Postat av: ...

En anorektiker är inget man bestämmer att man ska va , de e en sjukdom som när du blir kräksjuk! dissa nt sånt....

2011-07-07 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0