___

Heej alla sötnosar, idah har jag vart med Mikaela i centrum för hon skulle shoppa, efter de gick vi till henne och tog driivbilder XD sen efter det sådrog vi till Daniel och vah me han :) Sedan så ska jag skriva om en blogg som har en tävlig för jah vene hur man länkar... Bloggen heter flimma.blogg.se och hon har en tävling som man kan vinna en header på :) Gå in på bloggen och var med på tävlingen :) Puss på er<333

Mikaela och jag äter glass :)

Mikaela posar mot en stolpe :)

En sönderslagen bil utanför centrum XD

Jag och Mikaela driiver <33


Söwtaste <33


XoXo: Sannz<333

Kommentarer
Postat av: Mickiie

söötaa<3

2011-03-02 @ 20:13:30
URL: http://livetsommikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0