Frågestund <333

Heeej alla sötnosar, jag har precis kommit hem från skolan och sitter och lyssnar på musik just nu :) Jag hade fått en kommentar av Ellen (min kompis <3) Och hon sa att de skulle vara kul om jag hade frågestund. Visst men jag vene om det är så, många som kommer fråga ngt.. för sist jag hade de så fråga INGEN! Men om det är några som frågar så svarar jag på dom skriftligt och i en videobligg typ <333 Aja om ni har ngn fråga så ärre ba att skriva den. Puss på er<333

XoXo:Sannz<333

Kommentarer
Postat av: Mirrehiltula.

Gud så söt du är!

Har några frågor här:

1. Kan du stoppa in headers?

2. Om du en dag skulle få se ut som någon annan en dag, vem skulle det vara?

3. Spelar du något instrument?

4. Hur länge har du bloggat, och vad fick dig att blogga?

5. Vad är din favoritlåt?



Puss från mig!<3

2011-03-07 @ 18:57:59
URL: http://mirremetal.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

1. har du hånglat någon gång?

2. Är du kär just nu?

3. Vad heter du i mellannamn.

4. Varför fick du hoppa över en klass?:)



Kyss å smeek

2011-03-08 @ 19:11:10
URL: http://livetsommikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0