SVAR PÅ FRÅGORNA<333

1. har du hånglat någon gång? Svar:Ja de har ja :)

2. Är du kär just nu? Svar : Japp :D <3

3. Vad heter du i mellannamn. Svar:Nathalie och Elizabeth

4. Varför fick du hoppa över en klass?:) Svar:Jag har inte hoppat över en klass jag har börjat ett år tidigare för ja hade tråkit på dagis :)

5. Kan du stoppa in headers?Svar: Nope , det är en kompiar som stoppat in den :D

6. Om du en dag skulle få se ut som någon annan en dag, vem skulle det vara?Hmmmm... jag vet faktist nt :Dantagligen ngn kändis XD



7. Spelar du något instrument?Svar:Aa men asso ja går inte på ngn musikgrupp men ja brukar spela gitarr hemma:)

8. Hur länge har du bloggat, och vad fick dig att blogga?Svar:Hmmm typ i 2 elr 3 år fast ja har haft flera bloggar :D Jag vet nt... Jag har alltid tyckt att de skulle vart kul att ha en blogg som många läste (fast har typ inga som läser den men...)

9. Vad är din favoritlåt?Jag har jättemåga favvislåtar men kanske Bruno mars talking to the moon elr granade.. Asså  har skitmånga men :) Aja<33


Nu har ni fårr svar på alla frågor :d nt så många men ... Jag orkar nt göra ett videoinlägg nu men kaske gör ett imorn om jah hinner. Puss på er <333



XoXo:Sannz<333



   
     
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0