Lite dikter jag har skrivigt :D <333

Jag har sparat en plats i mitt hjärta till dej, det ända jag vill är att du ska älska mej, så... får jag bli din tjej?! <333

Vad tjänar det till att älska dig om du ändå inte vet om det?
Vad tjänar det till att drömma om dej? , det är väll bara till att glömma dej!
Vad tjänar det till att gilla dej? Det gör ju bara ont.
Vad tjänar det till?Du vet ändå ej att jag finns här för dej!

Du är älskad vacker och snäll, ändå får jag bara en smäll, det gör ont när du nt pratar med mej, jag tror nog att du hatar mej...varför älska dej när det ej finn ett hopp? Det gör ju bara ont i min kropp.

Slå mej, hata men , jag känner det ej, för jag älskar dej!

Några dikter jag har gjort , lr nt dikter, meningar , kom på denna nu...

Det är svårt för mig att inse hur det e, jag kan inte få dej att le!

Pöss pö er <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0