MMMMM ,film och godis :D <333

Tjeenixen alla människor som läser min blogg, som kissie sa p ett videoinlägg förut ... " hej människorna som läser min blogg, ehhm..." Just nu sitter jg å käkar godis, bloggar och kollar på kvällen är din ! <333 Ni som läser michas oxh kissies och alla andras bloggar så vet ni att kissie låg på sjukhus igår för hon fick kramp typ... Aja lägger upp en bild här nere ... Pöss pö er

Vårdas på sjukhus. Alexandra Nilsson, 20, mer känd som bloggaren Kissie, vårdas på sjukhus efter att ha ramlat ihop i fredagsrusningen på Drottninggatan i Stockholm. Foto: Bea Tigerhielm

Kissie kollapsade på Drottninggatan

Bloggaren Kissie föll plötsligt ihop - mitt på Drottninggatan i centrala Stockholm.
Enligt hennes medierådgivare Daniel Nyhlén fick hon ett stressrelaterat krampanfall.
Dagen efter skrev hon själv att hon fått lämna sjukhuset.

Alexandra Nilsson, 20, mer känd som bloggaren Kissie, vårdades på sjukhus efter att ha ramlat ihop i fredagsrusningen på Drottninggatan i Stockholm.
– Hon låg helt avsvimmad. Hon blinkade inte alls, utan stirrade bara ut i tomma intet. Det var läskigt att se, säger ett ögonvittne till Expressen.
Många människor flockades runt Kissie.
– De försökte få kontakt med henne, men hon reagerade inte. Hennes kompis grät. Hon låg där i mellan tio och femton minuter innan ambulansen kom, säger ett vittne.
Kissie togs om hand av ambulanspersonal och fördes till sjukhus.
– Så fort hon hörde ambulansen vaknade hon till. De surrade fast henne i en sådan där brits. Hon såg rädd och förvirrad ut.

Stressrelaterat

Enligt Kissies medierådgivare Daniel Nyhlén, som i går kväll var i kontakt med Kissies familj, fick hon ett stressrelaterat krampanfall.
– När det inträffade var det så pass allvarligt att hon var tvungen att åka till sjukhus. Hon mår bättre nu, säger han.
Kissie skrev under kvällen på sin blogg att hon "ligger inlagd på sjukhus över natten" och visar bilder på sin arm där en kateter har satts fast.
Expressen har sökt Kissie. Dagen efter skriver hon själv om det inträffade och att hon fått lämna sjukhuset.
"Är hemma nu igen från att ha spenderat ett dygn, 24 timmar på sjukhuset."
Hon skriver själv på sin blogg om hur allt började snurra, och hur det plötsligt blev svart.
"Vad jag fick höra rullade mina ögon bakåt, det började komma fragma ur min mun och jag skakade."


Tycker synd om henne, hoppas hon mår bättre nu. <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0