Test <3

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1 (e fortfarande de)
Vad tycker du om kärlek? Det är väl...bra..
När kramade du någon sist? Imorse
Saknar du någon speciell person? ja
Har du svårt för att bli kär? nja men svårt att hitta ngn som lskar en tbx...
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? imorse
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nope
Hånglat med nån riktigt ful: aa!
Hånglat med fler än 50 pers: nope
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nae
Gjort något riktigt dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? mm
Åkt ambulans? japp typ 3 lr 4 gånger :P
Åkt polisbil? japp
Gjort nåt olagligt?inget som skadar ngn
Fått din mamma att gråta? i think so
Slagit ner någon? nja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja!
Tar du droger? nej!
Dricker du? nej!
Vilka kläder sover du i? shorts å bh
Vad hatar du verkligen? en kille i min klass!
Varit kär? jaa e de nu!
Är du ensam nu? jopp
Vill du gifta dig? Nja
Vill du ha barn? Ja men när jag e vuxn ofc!
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? embla
Såg dig gråta? mamma tror jag
Fick dig att gråta? mig själv
Du delade en dricka med? embla
Du gick på bio med? jonny o ronja
Skällde på dig? pappa
Sa någonting till dig och vad var det? amanda "vill du komma ut?"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? naj
Kramat någon? ja
Pussat någon? nope :/
Haft sex? nej!
Köpt någonting? juice å choklad
Sjungit? ja XD
Saknat någon? ja
JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0